Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

sunnuntai 28. helmikuuta 2016

Kuvailua ystävien kanssa

Moi.

Olin perjantaina Ainon kanssa kuvaamassa:


Luna Rosa




Roxy sai lainata Isul Kazuya Kujôn stock hattua





"Älä kuvaa mua." -Roxy





















<3










Tiina










14 pallopäätä





Käykäähän katsomassa myös Ainon blogi tästä.





Olin eilen Elinan kanssa kuvaamassa:

Elinan nukke Kira









Judith päätti yllättää positiivisesti ja seisoi kaatumatta aika pitkäään.

























Kira on Simonin paras ystävä ja Simon saattaa välillä vierailla Elinan blogin kuvatarinassa ;)

Käykää myös katsomassa Elinan uusi nukkeblogi tästä.





Heips!

1 kommentti:

  1. Hyvii kuvii ja sä ja aino löysitte ihan sika kivan näkösen kuvaus paikan :o Mut joo terkkui Simonille Kiralt!

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.