Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

sunnuntai 10. tammikuuta 2016

Lumikuvia

Moi.
Tänävuonna olen saanut erittäin paljon nukkeinnostusta ja olen postannut enemmän. Sitten kun koulu alkaa taas viedä paljon aikaani niin luultavasti postaan taas 1-2 kertaa kuukaudessa.
Olin tänään kuvaamassa ja jäädyttämässä sormiani ystäväni kanssa (hänen instagram on @pullipdays).  Loppukuvissa alkoi olla jo hämärää.

Sahara




Ystäväni Luna Rosa

Melissa ja Sahara on taustalla.



Simon näyttää nyt tältä. Hän sai uuden chipinsä Saharalta


Sahara ja Judith



Judith

Sahara ja taustalla on Luna Rosa.

Luna Rosa <3

Siinä ovat kaikki 9 pallopäätä.





Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.