Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

tiistai 6. lokakuuta 2015

Syksy on täällä

Moi.

Vihdoin ekan jakson kokeet ohi! ja uusi jakso alkanut... Pitempiä päiviä, mutta nyt minulla on myös valinnaisaineita, joten kaikki eivät ole enää lukuaineita :)

 Jos ette ole käyneet katsomassa edellistä postausta, uuden kuvatarinan ensimmäistä osaa, siihen pääset tästä.

Käykääpäs katsomassa ystäväiseni blogia Pullipdays (ja hänen instagraminsa @pullipdays). Olin perjantaina (2.10) hänen kanssaan kuvaamassa ja nyt tässä niitä kuvia:



Emilyllä on sotkuiset hiukset :`D

 Emily ja Luna Rosa ovat nyt virallisesti parhaat kaverit






Ei Emilyn paras kuvausreissu... Kaulatappi katki -.- ;__;

Erittäin valoisaa


Erittäin hieno asento :`D

Melissa lainasi Emilyn peruukkia, kun Emilyltä katkesi se kaulatappi.


Toivottavasti Emily ei tullu mustasukkaiseksi :`D



Luna Rosa <3
Siinä olivat minun kuvani... Puhelimestani (kuvaan siis puhelimella) loppui akku, joten en saanut kaikkea.

Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.