Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 25. kesäkuuta 2015

Mystery man

Moi.
Nyt julkaisen uuden osan "tarinaa" (ja siitä onkin aika pitkä aika, kun viimeksi julkaisin) suurin osa kuvista on otettu Turkista.

Kt. Mystery Man


*Tekee*
Kuiskaa
Kertoja
Huutaa
Puhuu normaalisti


R: Melissa, miksi hän on täälllä?! No, vastaa myöhemmin, Tiina on kadonnut!

 M: *järkyttyneenä* Mi- MITÄ?! *juoksee pois huoneesta*

 R: En kyllä ymmärrä, miksi Melissa haluaa pitää sinut täällä... Mutta jos satutat häntä, niin...
E: Olen jo ymmärtänyt, kiitos varoituksesta.


Vaikka Melissa etsi kuinka kauan, niin hän ei löytänyt Tiinaa...



 Tiina ei palannut muutamaan vuoteen....






(Pahoittelen laatua, kone ei jostain syystä suostunut lataamaan muokattua)
 Kun Tiina palasi, niin hän oli kasvanut hirveästi....
Sister love
Melissa oli pelännyt, ettei näkisi Tiinaa enää koskaan... Mutta onneksi niin ei käynyt.





 Myöhemmin nelikko lähti lomalle.
 R: Mitä me tulimme tänne tekemään?
 M: No... *innoissaan* Tapasin netissä yhden kivan pojan nimeltään Benjamin ja meillä on tänään treffit.
E: Ja minulla on Elias nimesen pojan kanssa ylihuomenna.
R: Miksi sitten raahasitte myös meidät tänne? -.-
 E: Roxy, olisitko sitten halunnut jäädä Tiinan kanssa kahdestaan kotiin?
 T: Minä ja Roxy kahdestaan kotona? Ei kiitos.
 R: Se olisi täyttä tuskaa. -_-
 Seuraavana päivänä Tiina, Roxy ja Emily menivät rannalle sillävälin, kun Melissalla on treffit....

E: Käyn kokeilemassa vettä, älkää tapelko.
R: Joo käy vaan, mutta mä en oo mikään pikkulapsi. -_-
 E: Hmm?
 E: Ai Melissan treffit ovat myös rannalla... 
Minun täytyy olla erehtynyt... Mutta tuo poika näyttää ihan Eliakselta...

 E: Eikä! Tuo on sama naama kuin Eliaksella!
 "Benjamin": Kiitos tästä päivästä, Sweetheart.
M: *Nauraa* Voit sanoa ihan Melissaksi ja kiitos myös sinulle, Benjamin.
 M: *kävelee iloisesti poispäin*
 "Benjamin": *Kävelee Emilyn luokse*
 E: Mitäs tämä tarkoittaa "Elias"?
"Benjamin"/"Elias": Nyt kun tiedät salaisuuteni, niin en voi jättää sinua rauhaan...


Jatkuu...

Toivottavasti piditte!


Heips!(Ja ensikertaan...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.