Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

maanantai 25. toukokuuta 2015

Kohta alkaa kesäloma

Moi. En olekkaan postannut... melkein kolmeen viikkoon... Koulua enää viikko.... Okei, minulla enää kaksi päivää. Kuvausintoa ei ole ollut, koska on ollut kokeita ja olin viikon kipeänä. Ja kuten instagramista olettekin ehkä jo huomanneet....

....

.................

...........................


 Nyt minulla sitten on Taeyang Tantus. Nimestä en ole vielä aivan varma. Ostin (Köh, siis maksan myöhemmin) kaveritani (hänen ig: @pullipdays, menkää seuraamaan).










Ja laiskuus kuvia:





Lähden torstaina (28.5) Turkkiin ja olen siellä viikon, joten sieltä tulee kuvia.


Heips! (ja ensikertaan...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.