Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 23. lokakuuta 2014

Kt "Roxyn viimeinen päivä ;_;"

Hei ihmiset. Kuvaan ystäväni Ellun kanssa kuvtarina sarjaa, elikä Melissakin pääsee tekemään jotain hyödyllistä :D ja tässä ensimmäinen osa. Elikä postauksia pitäisi vähitellen tulla enemmän :)

K=Kira
L=Lizbet
R=Roxy
http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/

Kuvaaja:Ellu

Ystäväni (Ellun) teksti:http://pullip-maailmalla.blogspot.fi/2014/10/myynti-ilmoitus-ja-roxyn-kuolin-paiva.html

Roxyn viimeinen päivä ;_; Roxyn (laimea) kuolin päivä
                           *askelia*
                          *Lizbet, Kira ja Melissa istahtavat nurmelle*
                     R: Toitteko sen, mitä sovimme?
                          L: *Näyttää avaintaan* Tässä se on.
 R: Anna se minulle. Sen jälkeen ette enää koskaan tule näkemään minua.
         K:*Osoittaa pyssyllä* Lupasit pitää lupauksesi ja saat myös pitää lupauksesi.








*laukaus*








                           
                        R: Jaa, että sillä lailla. *pitelee vatsaansa kohdasta, johon luoti osui*
                        R: *Jää maahan makaamaan ja kuolee muutamassa sekunnissa*
                   M: Kira! Mitä sinä menit tekemään!
                
L: Kira! Nyt emme koskaan saa tietää, miksi hän halusi avainta!
       K: No ainakin pääsimme siitä punapäästä eroon!


Ja Roxy kuoli, mm. siksi, että koska minä ostin Roxyn. Ja aion pitää nimen "Roxy". Ja (minun) Roxyni ei sitten (tietenkään) tiedä mitää noista Pullip maailmalla blogin asioista ja luonne ja kaikki muukin ovat sitten erilaisia.

Olen jo kuvannut kuvatarinan Roxyn saapumisesta, mutta muokkaukset sun muut ovat vielä kesken ja aion postaila sitten aktiivisemmin ;) ja kiitos jos jaksoit lukea pölötysosioni.

Ja kiitos jos pidit kuvatarinasta!
Ja "rahasade" kuva. Itse olen tuolla takana tiputtelemassa rahaa :D

Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.