Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 4. syyskuuta 2014

Syksy alkoi...

Moi! Minä olen ollut yksin kuvaamassa ulkona koska seurastani ei pidetä (ei, kyllä siitä pidetään, mutta kaikilla oli jotain kiireitä)... Ja pidän kovasti tuosta uudesta ulkoasusta... Asiani jatkuvat loppupuolella...  Mutta nyt kuvieni pariin.... Kuvat on otettu 31.8.14, elikä kesän vikana päivänä...











Siinä olivat kuvaseni... Ja viimeiset kuvani vanhasta puhelimestani (nokia asha 306) ja uusi on Samsung Galaxy Core plus ja minulla on viimein Instagram! Ja syntymäpäivääni on enää... 3 päivää!

Moikka! Seuratkaa instassa...

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia! niistä voi astia tulevan syksyn^^ onnea jo etukäteen tulevan merrkipäivän johdosta!=D

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.