Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

keskiviikko 23. huhtikuuta 2014

Kaikenlaista...

Mikä minä olen?

(Hatsune mikun nukke) Tooru on nykyään Melissan paras ystävä ja he viettävät iltaa yhdessä rannalla.

(T= Tooru)
 T: Milloin mennään uimaan?
 M: Vaikka heti.
 T: Tule sinäkin, Melissa! Vesi on lämmintä.
 M: Mutta minusta se on kylmää!
 T: Hmm...
 T: Apua! Jäin kiinni! Melissa, auta!
 M: Tulossa ollaan!
 T ajattelee: Onneksi otin nämä hätäisesti tehdyt sortsit mukaan, joten nyt ei ainakaan mekko kastu.
 M: Auts!
 T: Mi-MITÄ IHMETTÄ?????!!

Melissa pelasti Toorun ja juoksi kotiin niin nopeasti, mitä jaloistaan pääsi, koska se oli todella outoa ja noloa kaikilla mahdollisilla tavoilla!

Toorun kotona:
 T: Miksei yksikään päivä voi olla normaali?!

Melissan kotona:
 M: Mitä ihmettä se oli?! Mikä... minä ... olen?
 M: Miksi minulla on tämöinen turhanpäinen avain?
 M: No... Yhdestä asiasta olen aivan varma... Minä en ollut ihminen...
minä olin MERENNEITO.


Melissan päiväkirja:

(Jatkoa "Mikä minä olen?"-tekstille) Hatsune miku oli myös mukana, mutta hänellä ei ollut nukkea mukana.
Melissa on etsimässä rauhallista paikkaa muodonmuutokselleen...
Noin siinä silloin kävi...

M: Hmm...
...
...
Hatsune miku löysi kuolleen kalan kallioilta!
M: Haudataanko se?
Tuutti (,minä): Varmaan, mutta Hatsune miku saa hoitaa sen.
Hatsune miku: Kai sä autat, Tuutti?
Tuutti: No kyllä mä voin auttaa.
Ja niin siirsimme sen kepeillä kiven päälle (se oli ennen kallionkolossa)
M: Kylläpä noilla kestää...
Välillä lämmittely aika...
...
Hatsune miku sai sen kalan laudan päälle...
Ja hautaus suoritettu!
M: Sinne meni.

Seuraavana aamuna:
M: Zzz...
M: Hmm...
M: Postia heti aamusta...
M: Eihän tästä saa mitään selvää!
M: Ja toisella puolella oli onneksi selkokielellä...
"Käännös:
Hei, "Melissa! Kiitos, että hautasit niiden kahden tyypin (Tuutti8n ja Hatsune mikun) kanssa Waterfall:in (tämän niin sanotun vedenalaisen kaupungin) asukkaan. Olet varmaan saanut outoja merkkejä, siitä, että et ole enää ihminen? Esim. oletko muuttunut merenneidoksiSe on ihan normaalia, koska olet syntynyt täällä Aquaislandilla, Waterfallissa ja olet AquaislandinPrinsessa. Ylllätyitkö? Sinä olet ensimmäinen meren asukki, joka on päässyt asumaan merenpinnan yläpuolelle. Tämä "Tiina" ei ole oikea siskosi ja se "Äiti", jonka muista, hänkään ei ole oikea äitisi, koska kuka äiti hylkäisi omat lapsnsa?! Sinun ihmisnimesi on siis Melissa. Oikea nimesi onMelodi. Minulle ollaan tekemässä sitä koetta, jonka avulla minäkin pääsen sinne aaltojen yläpuolelle. Nähdään silloin! Terveisin: Siskosi."

M ajattelee: Waterfall?... Merenneidoksi muuttuminen on ihan normaalia?!...Aquaisland?...Prinsessa?! Minäkö?!...Tiina ei ole siskoni?!...Muistamani Äiti ei ole äitini?!...Melodi?...Sisko? -MITÄ TÄMÄ NYT ON?!?!

Ja vielä:

 Olin taas menossa Hatsune mikun kanssa rantaan kuvaamaan, mutta Toorulle oli laukussa käynyt huonosti ja toi on Toorun toinen kuolema ja Melissa itkee...



 Ja nyt merenneito kuvia:




Ja kuivattelemaan...

Moikka ja ensikertaan!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.