Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

lauantai 26. heinäkuuta 2014

Palasin Kotkasta...

Moi! Olen ollut viikon Kotkassa. Kuvia tuli niin paljon, että julkaisen ne myöhemmin...

Olen luonut uuden blogin link. Käykäähän katsomassa!
Melissan käsi meni oudosti rikki. En tiedä, miten -tai missä se meni rikki. (Kotkassa se kuitenkin hajosi)

Lontoon jälkeen katsotaan obitsun tilaamista. Olen Lontoossa 28.7(.14)-1.8(.14) .

Moikka!

3 kommenttia:

  1. Oih kuin nätti Melissa on(⊙ω⊙)

    Terv. Pianopullip

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. BLOOOOOOGGGEEEEEEEEEEEEER MIKSI KOMMETTINI MENEE VÄÄRÄÄN POSTAUKSEEEEEEEEEEEENNNNN.


      Terv. Tiedät kyllä kuka.

      Poista
    2. Mihin postaukseen kommenttisi liittyy, Pianopullip?

      Terv. Lontoosta palannut, nuhasta ja kurkkukivusta kärsivä Tuutti 8.

      Poista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.