Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 3. heinäkuuta 2014

Julkaisen KUVAKISAN tulokset! ja matkakuvia 1/4

Moi! Kauheeta, en ole postannut pitkään aikaan! Olin siellä Kittilässä, tarkemmin Levillä ja myöskin Oulussa. Ja oli ongelmia netin kanssa, joten en ole voinut postailla ;( . Ja nyt on 9 lukijaa! :D Kaksi tullut lisää :) . Kuvakisan tuloksia ennen on matkakuvia 1/4...

Tämä nyt on kt Oulusta...

 ...
 T: Täällä on todella kylmä. Jäädyn pian kuoliaaksi...
 M: *Nousee ylös* Kai sitä pitää etsiä jokin paikka... Jossa on lämpimämpää...


 M: Hmm... Mihin suuntaan?
T: Älä minulta kysy.
 M: No tänne... Ehkä...


 Portaita...




 M: Vielä vähän...


 M: *Kop kop* Onko ketään kotona?
 * Ovi avautuu...*
 * Ja ovi menee nopeasti kiinni*
 M: Auh!
 M: Anteeksi, Tiina...
 M: Minä... en... pystynyt...


 M: Missä olemme?

 ?: Oletteko kunnossa?
 M: Mi-minä olen kunnossa... Kiitos... Kuka olet? Missä olemme?
 ?: Te olette kotonani. Minä olen tämän paikan omistaja.
 ?: Löysin teidät paleltuneina ja tajuttomina eteisestäni...

 M: Kiitos, että toit medät tänne...Mutta... onko Tiina kunnossa? Hän on aivan kuuma...
 ?: Pikkutyttö taitaa olla sairas... En ole lääkäri, joten en voi oikein auttaa...
 ?: Hänet pitää viedä erääseen paikkaan hoidettavaksi...
Jatkuu...?






Ja nyt kuvakisan tulokset!
Kaikilta tuli todella upeita kuvia, joten arvoin (kolikolla) voittajan o.o ...




Sija 2:

GhoulFriend ! Onnea sijasta 2! Ja blogisi: nicepullipworld.blogspot.fi (ja kuva: nicepullipworld.blogspot.fi/2014/06/kuvakisoja-ja-lisaa-kuvakisoja.html#comment-form)


Ja voittaja....


Sija 1:

Puro ! Sinä voitit! Onnea! Blogisi: http://dolliewood-dolitas.blogspot.fi/ Liityn lukijaksi! (ja kuva: http://dolliewood-dolitas.blogspot.fi/2014/06/nukkejen-kuvailua-ja-kuvakisojen.html)

Ja muut kuvat:

OwlComet
Olisit tullut kolmanneksi :)




Katariina293

Hieno kuva!
Hatsune miku

Sorry, my friend, et voittanut. Hieno kuva silti.





                                                                                                                                                                                                                                                                      MOIKKKA!                                                      Ja ensikertaan!                                                                                                                                                  

3 kommenttia:

  1. Voi Tiina parka :( onneksi pääsivät sisälle! En malta odottaa toista osaa!

    VastaaPoista
  2. Jatka ihmeessä jännittävää kuvatarinaa! ja SUPER iso kiitos voitosta olen niin onnellinen :`D kaikki kilpailukuvat ovat kyllä kauniita^^ <3

    VastaaPoista
  3. Niin, kaikki kuvat ovat todella kauniita, joten arvoin voittajan ja onnetar suosi sinua, Puro! Ja onko se tosiaan niin jännittävä? Kuvasin sen silloin, kun minulla oli tylsää...

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.