Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 19. tammikuuta 2017

Hyvää vuotta 2017!

Moi kaikille ja hyvää vuotta 2017!
Ostin uuden nuken, joka saapui luokseni 11.1.2017. Tiedättekö, kuka muu saapui luokseni 11.1? Tiina! Tiina saapui 11.1.2013, joten olen nukkeillut neljä vuotta. Olen muutenkin unohtanut nukkejeni syntymäpäiviä... Tuskin olen juhlinut juuri kenenkään, joten Tiina (11.1) n. neljä vuotta täällä, Melissa (24.9) n. kolme vuotta täällä, Roxy (19.10) n. kaksi vuotta täällä, Emily (31.12) n. kaksi vuotta täällä, Simon (6.6) n. 1,5 vuotta täällä, Judith (13,10) n. vuoden täällä ja Sahara (5.1) n. vuoden täällä.

No, olipas siinä pitkä intro, joten nyt kuvat uudesta nukesta:






Kyseessä on siis Pullip cheshire cat (in steampunk world), joka asuu luonani nimellä Apple.
Tämä postaus on kuvallisesti aika lyhyt, koska koulu pitää minut kiireisenä jonkinaikaa. Ensiviikolla minulla on paljon kokeita ja sen jälkeen kahden viikon tet.
Seuraavassa postauksessa luultavasti tulee seuraava osa kuvatarinaa.

Heips! Ja kiitos jos jaksoit lukea :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.