Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

torstai 3. maaliskuuta 2016

Kuvatarina #5

Moi.
Olin tänään kuvaamassa lisää kuvatarinaa. Lumi oli sellaista, että nuket upposivat siihen ainakin polviin asti. Tälläkertaa Emilyllä on obitsu ja Melissalla stock-keho.

Kuvatarina #5

Edelliseen osaan pääset tästä.

 Sahara: Saat maksaa siitä, mitä äitisi teki perheellemme...

Emily: ? Mitä tarkoitat?

 Sahara: Vaikka et tietäisi asiasta, niin ainoana sukulaisena saat maksaa hänen teoistaan!


 Sahara: *tekee loitsun* Älä huoli, et kuole siihen. Veljeni ei pitäisi siitä, että tappaisin sinut.




 Emily: *kaatuu Simonin viereen*

 Melissa: *kantaa Roxyä*

Melissa: *näkee Emilyn*
 Melissa: *huokaisee* Lisää painolastia...

Sillä välin Sahara vei Simonin syvemmälle metsään


 Sahara: Judithin loitsut ovat vahvoja, mutta kyllä se pian helpottaa.

 Sahara: Kaipasin sinua niin paljon...

 Simon: *avaa silmänsä* Sahara... Missä Emily on?

 Sahara: Miksi sinä välität siitä saastan aatelisen tyttärestä niin paljon? Se saasta aatelinen kiristi vanhempiamme, jotta saisi lisää työvoimaa. Kun on rahaa ja valtaa... Saa mitä haluaa... Lahjomalla se sai äidin vankilaan. Isän se tappoi. Tuon kaiken sinä jo tiesitkin...

 Sahara: Niinkö paljon sinä sitä tyttöä rakastat?
Simon: E-en minä...
 Sahara: Älä valehtele. Kyllä minä sen huomaan, että rakastat häntä. Jos et rakastaisi häntä, niin olisit lähtenyt pois hänen läheltään jo vuosia sitten.

 Simon: *nousee seisomaan* Olet oikeassa. Minä rakastan Emilyä.

 Simon: Ja aion suojella häntä... Ja en anna edes sinun tulla tielleni.

Sahara: Hyvä Emilyn kannalta... Ja älä edes kuvittele etten olisi jo huomannut sinua...


 Sahara: Eikös olekkin mukavaa, sait tietää, että eräällä henkilöllä on tunteita sinua kohtaan.

 Sahara: Judith haluaisi minun tappavan teidät... Mutta säästän teidät... Mutta vain tällä kerralla, koska asioista tulisi niin tylsiä.

 Sahara: Joten taidan tästä lähteä.

 Sehän tapahtui nopeasti...
*pitkä hiljaisuus*


 Roxy: Onneksi olette kunnossa!
Melissa: Emme saaneet Judithia kiinni.

Myöhemmin

 Simon: Kuulit varmaankin kaiken...
Emily: Joo...

 Simon: Joten olen ajatellut lähteä täältä...

 Emily: Noinko huolissasi olet taustoistamme? Ja siitä että hovimestari ja aatelisperheen tytär eivät saisi olla yhdessä? Ja et ajatellut kysyä minun mielipidettäni? Minä en anna sinun lähteä.

Asento on aika upea :'D Ja en ollut varma mikä kuva olisi paras joten laitoin useamman.
 Emily: En päästä irti <3







Jatkuu... 




Heips! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.