Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

sunnuntai 21. helmikuuta 2016

Taivas täynnä tähtiä

Moi.

Tänään olin ystäväni (hänen instagraminsa on @pullipdays) kanssa kuvaamassa.

 Otsikko ei oikeastaan liity mitenkään postaukseen, mutta se tuli mieleen kun keksin jotain sopivaa otsikoksi.

Liv -Suigintou 2014 ja yksi ystäväni neljästä uudesta nukeista.






Saharasta ja Melissasta tuli siis naisparini :)

Livistä ja Saharasta tuli parhaat ystävät





John

Nämä parhaat ystävät pääsivät pitkästä aikaa samaan kuvaan.

Emily ja Luna Rosa



Iris







Jäbät


Oonko se vain minä vai näyttääkö Simon pahikselta noihin muihin verrattuna?
Simon ja Emily joita olen kuvannut romanttisesti viimeksi joululomalla.









Roxy



Tämä on varmaankin suosikkini näistä Roxy kuvista.



Tämä ihana pari <3

Judith

Judithin kengät

Ryhmäkuvia





Liv ja Sahara


Ja tähän häijyyn katseeseen on hyvä lopettaa...

Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.