Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

perjantai 19. syyskuuta 2014

Melissan syntymäpäivä (oikeasti vasta 24.9)

Moi! Otsikko kertoo. Elikä tämä on Melissan synttäripostaus ja neiti on pian ollut minulla vuoden :) Haluatteko, että Mellu täyttää 17v. vai pysyykö ikä muuttumattomana? Itse kun en osaa päättää...

 M: *tuhahtaa unissaan*
 M: *haukoittelee* Onko nyt aamu?
 M: Ilmeisesti on.
 M: Hmm... Tänään oli joku tärkeä päivä... mikähän se olikaan?
 M: Kello on varttia vaille yhdeksän...

 M: Milloinkohan Tiina herää?
 T: Ai niin, on Melissan syntymäpäivä... Mitä oikein annan lahjaksi?
 T: Tuosta (Melissalta pöllitystä) kirjasta ei kyllä kannata kertoa... (jos et tiedä miksi, niin katso tämä linkki).
 Tiina sai väsättyä jonkinmoisen lahjan...
 T: Milloin annan lahjan?
M: Syönnin jälkeen...
(T: Et kai sinä ole kokannut? -_-)
 Aika erikoinen kakku...
 Vähän vaikeaa syödä murtuneella kädellä (?). 
 T ajattelee: Tuo kakun syöntisi näyttää hieman hankalalta...

 Ja nyt Melissa pääsee avaamaan lahjaansa...
 M: Vau! Täällähän on koruja ja hajuvesipullo. Kiitos!

Tiina huokaisee helpotuksesta, koska ainut, jonka hän oli itse ostanut, oli hajuvesipullo. Muut (elikä korut) olivat jääneet Nukkejen lumoissa -blogin asukeilta ja Melissa ei huomannut sitä.

 M: Kiitos.
 M: *huutaa nimeäni*!! Eikö sinulla ole minulle lahjaa?!
 Minä: Kuule, obtsu on minulta lahja.
 M: *puree sormeani*
Minä: Au!
 M: Senkin tyhjätasku. Ethän sinä edes sitä obitsua maksanut.
 Minä: Sy-syö tämä, älä minua!
M: Hmm... Vai että tällainen lahja...

Ja nyt vain kuvia:
 Tiinaa ei ole tullut vähään aikaan kuvattua.


Jollei tämä ole paras Tiina kuva, niin kuuluu kuitenkin parhaimmistoon <3





Ensikertaan ja kiitos tämän lukemisesta...


2 kommenttia:

  1. Hyvään syntämäpäivää Melissa

    VastaaPoista
  2. Paljon onnea Melissalle! ♥ Tiina on todella söpö tuossa mainitsemassasi kuvassa. :3

    VastaaPoista

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.