Arvoisat lukijani

Tietoja minusta

Oma kuva
Hei! Minä olen 01 syntynyt tyttö Helsingistä ja teen blogipostauksia blogiini pullip-perheen nukeistani. Instagramissa @pullip_paivani

sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Kuvatarina: Ratkaiseva tekijä


KUVATARINA: Ratkaiseva tekijä


*tekee*
Huutaa!
Ajattelee/kertoo
kertoja

Paikka/aika


Edelliseen osaan pääset tästä.

 Judith: *tekee loitsun ja potkaisee Reitä*
Rei: *Torjuu sen atraimellaan*


 *Rein atrain imaisee Judithin loitsun itseensä*
 Rei: Jämähdä paikoillesi.
 Rei: Minulla ei ole aikaa sinulle.
 Rei: Minun pitää tehdä työni.
 Rei: *tekee sielunkerääjä -loitsun*
Rein loitsu kohdistuu Juliettiin
Melissa: Juliet!
 Melissa: *Alkaa itkemään*
 Sahara: *Peloissaan* Oliko... tämä... minun syytäni?

Toisaalla:

Luna: Mitä sinä haluat?
Rei: Mitä ajattelit tehdä seuraavaksi?
 Luna: Tuhota koko maailman.
Rei: Miksi?
Luna: Täällä ei ole minulle enää mitään. Kaikki jäljellä olevat ihmiset, jotka ovat tunteneet minut, eivät tiedä todellista minua. Huijasin heitä olemalla hyväsydäminen ja empaattinen. Oikeasti en tunne mitään.
Rei: Ja huijasit myös itseäsi. Et ollut sellainen alusta asti, joten sinut voidaan vielä pelastaa.
Luna: *naurahtaa* Haha, hassua, että joku päivä löytyisi joku joka näkee lävitseni. Joku joka ymmärtää... Paitsi olet tainnut ymmärtää kaiken aikaa, BlueWing.

 Rei: *Huokaisee* Kuinka paljon sinä tiedät?
Luna: Luultavasti enemmän kuin haluaisit. Vanhempasi halusivat olla aatelisia, mutta he eivät olleet syntyneet aatelistoon. He tekivät sopimuksen kuoleman hallitsijan kanssa sopimuksen: he saavat aatelisen tittelin, jos he synnyttävät lapsen joka palvelee kuoleman hallitsijaa. Aateliset eivät kunnolla hyväksyneet teitä. Sen lisäksi synnyit voimien kanssa, joilla sinusta tulisi sopiva palvelija kuoleman hallitsijalle. Kaikki pelkäsivät sinua.
Rei: *huokaus*
Luna: Varmaan siksi ymmärrät minua. Kumpaakin meistä on pelätty, koska olemme erilaisia.

 Rei: BlueWing... Sitä nimeä en ole kuullut pitkään aikaan... Ja en halunnut kuulla sitä enää koskaan.

Judithin luona:
 Emily: *Ojentaa kätensä Judithille* Judith, voimme voittaa Rein vain tekemällä yhteistyötä.
Judith: Miksi minä siihen suostuisin?
Emily: Kumpikin osapuoli tarvitsee Reiltä jotain ja äskeisen perusteella et voi voittaa häntä yksin.
Melissa: Oletko hullu?! Miksi tekisimme yhteistyötä hänen kanssaan?!

 Simon: Emme pysty voittamaan Reitä ilman Judithia. Jos emme voita Reitä, emme saa Juliettia takaisin. Roxy kertoi näystään, että hän oli toisella aikajanalla tulevaisuudesta teidän tyttärenne. Hän näki siellä teidän kuoleman ja matkusti ajassa taaksepäin, jotta voisi pelastaa teidät.

Melissa ja Sahara: *takertuvat toisiinsa ja surevat yhdessä*



Ja tämä päätös on ratkaiseva tekijä...

Jatkuu...

Heips!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Huomaa: vain tämän blogin jäsen voi lisätä kommentin.